Sortida a la colònia de Borgonyà

El passat 21 de desembre els alumnes de 3r i 4t van visitar la colònia de Borgonyà a Sant Vicenç de Torelló. La visita, a càrrec del Museu del Ter, va permetre als alumnes empatitzar amb la societat de la revolució industrial  catalana.

A més a més, van poder fer la comparativa amb altres colònies i els avantatges dels treballadors d’aquella època: el funcionament de la fàbrica, el paper d’aquests, la seva vida a la colònia, els habitatges de l’època, la tenda de queviures de la colònia, el cafè-teatre on es reunien els diumenges per veure obres de teatre…… un mode de vida que molts testimonis recorden en l’actualitat.