LIGHTS, CAMERA, AND…THEATRE!

Els alumnes de 2n d’ESO han participat a la Primera Mostra de Teatre del Baix Montseny, que es va celebrar al teatre-auditori de Llinars del Vallès. A la mostra hi han participat alumnes de cinc instituts del Baix Montseny, i ho han fet en diferents llengües i registres teatrals. El nostre centre va participar amb la representació de tres actes de l’obra “Romeo & Juliet” (en anglès), obra que han estat preparant amb molt d’esforç i il·lusió al llarg del curs escolar, des de les matèries de llengua estrangera i visual i plàstica. L’obra s’engloba dins d’un nova iniciativa del Seminari de Llengua Anglesa del centre, que pretén donar un impuls a la llengua oral en llengua estrangera mitjançant el teatre.

.

Per més informació vegeu http://www.teatreauditorillinars.cat/ca/noticies/271-estrenem-al-ta-la-primera-mostra-de-teatre-de-secundaria-del-baix-montseny .