Jornada esportiva amb els alumnes d’intercanvi holandesos

El dimarts 21 de març els alumnes de 2n d’ESO amb les seves parelles lingüístiques d’Holanda van compartir vàries competicions lúdiques a les instal.lacions del pavelló municipal Quatre Hereus. Van jugar a voleibol, handbol, futbol i frontón, també van poder col.laborar entre ells per tal de construir diferents figures d’acrosport. Cal esmentar l’ajuda dels dinamitzadors i dinamitzadores del Pla Català de l’Esport a l’hora d’arbitrar els diferents partits. Va ser una jornada on l’activitat física i l’esport va ser el fil conductor per la millor coneixença entre els nois i noies del nostre institut i els d’Holanda… i practicar molt l’anglès!