Jornada de cohesió a Sant Cebrià de la Móra!

El proper 31 d’octubre es durà a terme la jornada de cohesió de l’Institut Can Record.

Com els anys anteriors, es tracta d’una excursió d’un dia on participen tots els alumnes del centre, amb l’objectiu de crear comunitat i fer xarxa. Trencar per un dia la rutina habitual de les classes i generar la oportunitat de trobar-se i establir noves complicitats entre els alumnes de cursos i classes diferents. Alhora, també es busca que els alumnes del centre es relacionin amb l’entorn i gaudeixin de la ocasió de poder conèixer una mica millor el territori i el patrimoni que ens envolta.

En aquesta ocasió, anirem caminant tots plegats des del Pla de la Calma, al cor del Parc Natural del Montseny, fins a Sant Cebrià de la Móra. És una excursió circular de 12 km., que passa per racons i paratges naturals d’especial bellesa.

Per això, durant tot el dia els alumnes podran realitzar fotografies que després podran ser candidates del concurs fotogràfic de l’institut. El resultat del concurs de fotografia s’anunciarà durant la festa de Nadal.