Contracte de socialització de llibres. Curs 2017-18

La participació en el projecte de reutilització de llibres de text suposa que l’alumne podrà gaudir dels llibres del nivell, exceptuant els de llengua anglesa i els quaderns d’activitats, amb el compromís següent:

1. Que l’alumne es compromet a retornar els llibres al finalitzar el curs escolar en un estat correcte:
  • els llibres han d’estar folrats amb plàstic des del primer dia,
  • no han d’estar guixats ni subratllats,
  • han de contenir totes les planes sense estrips ni desenganxades de la resta,
  • les tapes s’han de mantenir al seu lloc,
  • no ha de constar el nom de l’alumne excepte si es tracta d’una enganxina blanca a la primera plana interior del llibre.
  1. Que l’alumne es farà càrrec de la reposició del llibre perdut o inservible, comprant un de nou o pagant l’import del llibre que figura a la factura.
  2. Que la participació en el projecte de socialització es renovarà anualment.
  3. Que el projecte de socialització es fa sobre el lot sencer de llibres, de manera que l’alumne no pot triar quins llibres hi vol incloure o no en el lot.
  4. En el cas dels alumnes de 4t d’ESO, la família haurà de deixar una fiança de 50€ que serà retornada a final de curs, en el moment de tornar la totalitat de llibres socialitzats. Aquesta actuació es durà a terme per tal de garantir el retorn de llibres en acabar l’etapa de Secundària Obligatòria.