Treball sobre Posidó.

A la classe de Mitologia Grega i Romana, després de treballar els déus de l’Olimp, els alumnes han preparat uns vídeos sobre un d’aquests déus.

Hem volgut compartir amb vosaltres el de l’alumne Jan Parés, de 2n A, que ha escollit Posidó, fill de Cronos, rei de tots els mars i oceans.

Posidó by Jan Parés

Sortida a l’Empedrat de Morou

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat  30 d’octubre es va fer una sortida de centre a l’empedrat de Morou, a Santa Fe del Montseny. Hi va participar tot l’alumnat des de 1r a 4t d’ESO. El dia va acompanyar i l’excursió va ser tot un èxit!

Taller de Robòtica i Scratch

Aquest any des de l’AMPA de l’Institut SES Can Record s’ofereix un taller de ROBÒTICA, SCRATCH i Creació d’aplicacions informàtiques per a mòbils (Apps). L’Scratch és un programa que permet als nois/es introduir-se en la Programació, Animació Digital i creació de Videojocs. Apps o aplicacions per… Llegeix més»