Projecte Montseny

Els alumnes de 3r de Can Record, a l’assignatura de treball cooperatiu, s’han compenetrat per crear vídeos amb l’objectiu de visibilitzar problemàtiques locals que els afectin. Des de l’elaboració del guió i de l’escaleta fins a la producció i edició del document audiovisual. Aquest vídeo… Llegeix més»

Carnestoltes!!!

Divendres passat els alumnes del centre van celebrar la festa del Carnaval. Va ser una jornada divertida on van poder fer la rua i diverses actuacions. Podeu veure les fotos i vídeos en aquest enllaç.

Xerrada sobre drogues i addiccions

Avui ens ha visitat en Carles Bartolomé, educador de carrer, per fer unes xerrades als nostres alumnes de 3r.
D’acord amb el pla integral sobre prevenció del Baix Montseny els nostres alumnes han pogut gaudir d’una interessant conversa sobre les drogues i les addiccions. Traient moltes… Llegeix més»

Suport a Palestina

Ahir, L’Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera va aprovar una moció de suport a Palestina i condemna de les accions d’Israel presentada per l’Institut Can Record, amb l’acord del claustre i l’alumnat.
La moció, llegida en el Ple per l’alumna Helena Álvarez-Mon, demanava a l’ajuntament reiterar… Llegeix més»

Festa de Nadal

El dia 21 de desembre els nostres alumnes van poder gaudir, tots plegats, d’una festa nadalenca i reivindicativa organitzada des de les tutories.
Altrament, tot el centre va poder veure, in situ, la gran feina que estan fent els alumnes d’arts escèniques de 4t.
A continuació, podeu… Llegeix més»

Xocolatada solidària

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 15 de desembre, gràcies a la col·laboració de l’AMPA de Can Record, es farà una xocolatada solidària.

A l’hora del pati es repartirà xocolata calenta per un preu simbòlic d’1 euro que anirà destinat a col·laborar amb la Marató.

NO US OBLIDEU DE… Llegeix més»