Competició Robotseny

El passat dissabte 10 de juny l’Institut Can Record va participar en la competició Robotseny. Els alumnes van aconseguir el premi a la idea més original de la fira científica i el tercer premi en la competició de robots Lego.

Preinscripció Curs 2017/2018

PREINSCRIPCIÓ 2017-2018

Us informem del calendari de preinscripció 2017-2018:

Les sol·licituds de preinscripció es podran presentar del 23 de març al 4 d’abril a la secretaria del centre  en horari de 8h a 14h.

Els dimarts i dijous NO tenim administrativa així que, preferentment i per tal d’evitar esperes innecessàries, és millor si podeu passar a presentar la sol·licitud els dies: 24,27,29 i 31 de març i el 3 d’abril.

Us adjuntem l’enllaç on podeu trobar l’imprès per fer la sol·licitud:

Preinscripció

Momias, sarcófagos y amuletos

Los alumnos de 1r ESO hemos visitado el museo egipcio de Barcelona porque estamos trabajando el proyecto del antiguo Egipto en diferentes asignaturas. Y por tanto, era interesante aprender, observar, descubrir y aplicar todos los conocimientos en el tema.
Al llegar, nos… Llegeix més»