Visita a la fundació Palau Fabre

Avui l’alumnat de l’optativa de VIP ha visitat la fundació Palau Fabre, amb la intenció d’experimentar la tècnica del gravat. El punt interessant de la fundació és la gran quantitat d’obra gràfica de Picasso que té a l’abast. Els alumnes han pogut observar la seva evolució pictòrica des d’obres clàssiques fins a obres més abstractes. Seguidament, hem fet un petit taller on han pogut experimentar amb el tòrcul, les puntes seques, les gúbies i finalment hem tancat la sortida dibuixant els veïns de Canet a la plaça del poble. He de dir, que com a professora és un luxe comptar amb aquest alumnat tan divertit i entregat, a la tornada de vacances esperem poder visitar el CaixaForum i descobrir altres tendències artístiques.