Projecte aprenentatge i servei a la Residència Guillem Mas

Els alumnes de 4t d’ESO, dintre de la matèria de Cultura i Valors, han portat a terme un projecte d’aprenentatge i servei a la Residència Guillem Mas de Canet de Mar. L’objectiu d’aquest projecte era apropar generacions mitjançant la conversa i l’escolta empàtica, i oferir un espai a  joves i grans per desenvolupar les seves habilitats emocionals i socials. Ha estat una experiència molt enriquidora, on els nostres alumnes han crescut i ens han emocionat per la seva implicació, sensibilitat i valors.

Agraïm a la Residència Guillem Mas que ens hagi obert les seves portes i als avis i àvies per obrir-nos els seus cors.