Programa Salut i Escola

El Programa de Salut i Escola gira entorn de l’equip d’atenció primària de salut (professional d’infermeria), d’acord amb l’interès del Departament de Salut i la Direcció General de Salut Pública per potenciar i impulsar activitats d’atenció comunitària. És una col·laboració estratègica entre l’equip d’atenció primària i els centres docents amb la finalitat d’apropar els serveis de salut als adolescents.

Consulta oberta al centre d’educació secundària

S’habilita un espai confidencial de consulta en el centre d’educació secundària, la consulta oberta, on els alumnes d’ESO poden accedir de manera espontània per realitzar consultes sobre tots els temes relacionats amb la salut.

El professional referent d’aquesta consulta és la infermera d’atenció primària PATRICIA SIN NAVARRO

Funcionament de la consulta oberta:

La consulta oberta es realitzarà els dimecres de 10-11:30 a l’institut.

També es proporcionarà un email de contacte per l’alumnat i professorat per realitzar consultes, fora de l’horari de la consulta oberta.

Segons necessitats detectades, es realitzaran activitats o xerrades a l’aula dirigides per la professional d’infermeria per treballar tots aquells problemes de salut que es detectin a nivell grupal.

No és necessària l’autorització dels pares.