El SEC Canet va a la Xina

Quatre alumnes del centre han participat en un programa d’intercanvi internacional a la Xina organitzat pel Govern Xinès a través de l’Institut Confuci. El nostre és un dels dos centres públics que ensenya xinès a Catalunya i aquest acord amb l’Institut Confuci de Barcelona ha permès que els 4 alumnes puguin viatjar al país asiàtic i practicar la llengua xinesa.

El director de la secció d’institut Canet, Jordi Canalda, va formar part d’una delegació catalana a la Xina que tenia l’objectiu de crear aliances en l’ensenyament del xinès. En formaven part 8 instituts, 2 dels quals eren públics i 6, privats.

La secció d’institut Canet posa l’accent en l’ensenyament de llengües: a part del català, el castellà i l’anglès, el centre pretén que els seus alumnes en surtin coneixent una altra llengua estrangera, com l’alemany i el xinès.