Equipaments

sic12-13El centre compta amb tres mòduls que contenen tres aules ordinàries, un laboratori, un taller de tecnologia i altres espais per a la gestió del centre: tres despatxos (direcció, reunions i orientació), tres sales de professors (1: Àmbit Lingüístic, Àmbit Llengües Estrangeres; 2: Àmbit Cientificotecnològic; 3: Àmbit Social), i consergeria i administració). També compta amb espais de l’edifici de l’escola de primària Jacint Verdaguer, adjacent al centre. Actualment aquests espais són 3 aules ordinàries.

Tots els espais dels mòduls disposen d’aparells d’aire fred i calent. El centre està equipat amb ordinadors portàtils, tauletes i pissarres digitals. Així mateix, hi ha canons de projecció i wifi a totes les aules.

Compartim l’espai del pati de l’escola Jacint Verdaguer. L’Educació Física es fa en el pavelló municipal Tagamanent.