Els alumnes de 4t d’ESO assisteixen a la xerrada “Canvi de marxa” a Can Palots

El passat 10 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO participen de l’activitat “Canvi de marxa” impulsada per la fundació privada sense ànim de lucre Mutual de Conductors  amb el suport del  Servei Català de Trànsit i la col·laboració de lAjuntament i la Policia Local de Canovelles.

Les exposicions de personal del SAMUR, policia local i diversos afectats i victimes d’accidents de trànsit s’intercalaven amb petites escenes d’una representació teatral que amb l’objectiu de convidar als nois i noies a fer una reflexió sobre les causes i conseqüències dels accidents de trànsit .

Teniu més informació a la pàgina web de l’Ajuntament. Podeu veure més fotografies aquí.