SEMIFINAL XIVè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

L’Èric, la Maria i la Marta en plena actuació.
El passat dijous 3 de maig tres alumnes del nostre Institut van participar a la Semifinal del Certamen de lectura en veu alta que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana, juntament amb el Departament d’Ensenyament.
L’acte, en què participaven escoles del Vallès Oriental, el Maresme i el Baix Llobregat, va tenir lloc al CaixaFòrum, a Barcelona. Hi van participar l’Èric López de 3r B, la Maria Jiménez de 3r A i la Marta González de 4t B. Van fer-hi molt bon paper, tot i que no es van poder classificar per a la final.
L’objectiu del Certamen és llegir textos en veu alta amb l’entonació, el ritme i la pronunciació correctes. El certamen s’organitza en cinc categories que inclouen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO. En la categoria de “Tropa de Corsaris”, en què hi participava l’Institut Domus d’Olivet, tres alumnes van llegir un text del llibre Noel et busca (d’Àngel Burgas) de forma col·lectiva.
La semifinal a la qual vam assistir és una de les set que han tingut lloc a tot Catalunya. Els tres alumnes del nostre Institut poden estar ben orgullosos d’haver-hi participat, ja que prèviament van guanyar als Quarts de final que van tenir lloc a Mollet el passat 6 de març, tot classificant-se per a la semifinal.
Bona feina i enhorabona, Èric, Maria i Marta!