AVUI TRIBUNALS DE TdS PdR

Avui dilluns, durant tot el matí, hi ha hagut exposicions a tots els cursos de la feina feta la darrera setmana. Uns treballs realitzats en grups en el que s’han posat en marxa totes les competències i habilitats apreses durant el curs.

Els Treball de Síntesi han plantejat reptes als alumnes com per exemple preparar un viatge a un país estranger, confeccionar una guia de salut pública pels Canovellins i Canovellines o exposar la vida d’un producte des de la seva creació fins a la seva destrucció.

Els i les alumnes de 4t tancaven la seva escolaritat amb la presentació d’un Treball de Recerca. Enguany s’han pogut escoltar interessants reflexions al voltant de “La peste negra”, La influència de l’Art en el món de la moda”, “Pròtesis en 3D”…

Quin goig veure com s’esforcen i s’expliquen els i les nostres alumnes!