MANIFEST DE LA COMUNITAT EDUCATIVA DE MANLLEU PER LA DEMOCRÀCIA

Les escoles bressol, escoles, instituts, AMPA i tots els que formem la comunitat educativa de Manlleu, manifestem el compromís en l’educació amb i per la democràcia. Des de fa 40 anys ha estat un dels objectius claus i de més rellevància de l’escola catalana. Una democràcia plena de valors socials i cívics els quals defensem i defensarem dia rere dia.

Per aquesta raó, volem denunciar la reiterada vulneració dels drets democràtics més elementals que darrerament practica el Govern d’Espanya i que afecta el conjunt de la ciutadania de Catalunya.

Demanem al Govern Espanyol i als estaments responsables de les seves ordres que aturin aquesta manera de procedir i treballin per protegir els valors fonamentals de la democràcia.

La comunitat educativa de Manlleu recolzem i encoratgem a totes les nostres administracions, instem que segueixin treballant i exigint amb diàleg el dret a decidir, que ha manifestat de forma pacífica una part significativa del poble de Catalunya.

Les nostres escoles i instituts sempre han estat i estaran compromeses amb la nostra llengua, la nostra cultura, les nostres tradicions… en definitiva, amb el nostre PAÍS i sobretot amb la DEMOCRÀCIA.

Escola Bressol Municipal Colors

Escola Bressol Municipal Els Picarols