BENVINGUTS AL CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies,

Des de l’equip directiu de l’Institut del Ter us volem donar la benvinguda al nou curs escolar 2017-2018.   Arriba el setembre i comença el nou curs per als alumnes de l’institut. Alguns dels nostres alumnes hi arribeu per primera vegada amb il·lusió i amb ganes de treballar, i d’altres continuareu la vostra formació per acabar l’ESO .

Després d’unes merescudes vacances comencem el nou curs amb les energies renovades i amb molta il·lusió. I, aprofitem l’avinentesa  per  donar-vos a conèixer algunes informacions d’inici de curs que poden ser del vostre interès.

• Els primers dies de setembre els/les tutors/es individuals convocaran  via telefònica a les famílies dels alumnes de 1r i 3r  d’ESO i nous alumnes d’altres cursos per concretar dia i hora de l’entrevista inicial que es fa a famílies i alumnes nous abans de començar el nou curs.
  • Dilluns 4 i dimarts 5 de setembre, exàmens de recuperació de setembre. Veure calendari adjunt
  • Dijous 7 de setembre , lliurament de notes als alumnes de 9 a 11 del matí a la secretaria del centre
  • Si cal entrevistar-se amb la família s’avisarà amb antelació
  • Dimarts 12 de setembre, començament de les classes a les 8 h. Del matí amb l’horari habitual , és a dir fins les 14:40 h. Aquest dia, els vostres fills i filles, seran acollits pels seus tutors i tutores que els hi explicaran el funcionament del nou curs escolar , els lliuraran el lot de llibres si és el cas i s’iniciarà l’activitat escolar amb normalitat.
  • Dilluns 25 de setembre a les 19 h. , reunió general de pares al Museu del Ter. Aquesta reunió és molt important, tant per conèixer el professorat, els tutors i les tutores, com per informar-vos del funcionament del curs. Volem ser un centre obert a totes les nostres famílies perquè pensem que la comunicació i la col·laboració entre pares i professors és imprescindible per a garantir l’educació dels nostres joves.

Volem també agrair-vos la confiança que heu dipositat en nosaltres.  Bon curs a tothom!

Cordialment

Equip directiu