Nou web del programa FAIG

S’ha publicat un nou web del programa d’innovació experimental Fent per Aprendre, Imaginant Globalment (FAIG). Aquest espai té l’objectiu d’oferir un major nombre de continguts vinculats amb el programa que puguin ser d’interès per als centres i la comunitat docent… Llegeix més»

Lectura literària a l’aula

Per tal d’acompanyar els docents en el desplegament del nou currículum a l’aula, el Departament d’Educació acaba de publicar tres documents d’orientacions per treballar l’educació literària en tots els nivells educatius. Els podeu consultar i descarregar en aquest enllaç del Repositori Digital d’Educació.
Són els següents:

VDJOC

La Secretaria de Política Lingüística us ofereix VDJOC, l’espai web que mostra l’oferta de videojocs comercials disponibles en català per promoure’n el consum. Els videojocs estan classificats en 12 categories. Alguns videojocs pertanyen a més d’una categoria. Trobareu una fitxa de cada videojoc amb… Llegeix més»

Let’s Clean Up Europe

La campanya Let’s Clean Up Europe, promoguda per l’Agència de Residus de Catalunya, té per objectiu combatre la presència de residus abandonats en espais naturals i incentivar accions de neteja organitzades per escoles, associacions, ajuntaments… Una de les accions més emblemàtiques és el Correcull que es va iniciar al… Llegeix més»

Dia de la Internet Segura

L’Agència de Ciberseguretat de Catalunya, a través del programa Internet Segura, s’ha adherit un any més a la commemoració del Dia de la Internet Segura el pròxim 6 de febrer. La data, que se celebra a diferents països de la Unió Europea, té com… Llegeix més»

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), el 30 de gener, el Servei d’Escola i Famílies del Departament d’Educació organitza un seminari on es vol incidir en la col·laboració dels centres educatius amb les famílies en… Llegeix més»