Notícies del lloc

Picture of admin 2
Jornada dia internacional de l'educació no sexista
by admin 2 - Thursday, 15 June 2017, 2:09 PM

Des de fa 6 anys el Departament d'Ensenyament, conjuntament amb l’Institut Català de les dones, realitzen una jornada en motiu del dia internacional de l’educació no sexista. Amb la jornada es pretén tractar temes d’actualitat relacionats amb el gènere que preocupen dins de l’àmbit educatiu i facilitar un espai d’intercanvi d’experiències coeducatives dins de les diferents etapes educatives.

S'adjunta programa i per a la inscripció cliqueu aquí

Picture of admin 3
Enquesta de satisfacció PFI curs 2016-2017
by admin 3 - Thursday, 1 June 2017, 2:51 PM

Ja està disponible l’enquesta de satisfacció de l’alumnat PFI per al curs 2016-2017.

Podeu trobar les instruccions i l'enllaç a l'enquesta a l'espai de la vostra modalitat PFI.

L'accés a la modalitat PFI es troba a l'apartat ESPAIS en aquesta mateixa pàgina, a l'esquerra.

Picture of admin 2
Resolució i instruccions proves accés CFGM
by admin 2 - Thursday, 23 March 2017, 9:13 AM

Ha sortit publicada la RESOLUCIÓ ENS/182/2017, de 3 de febrer, per la qual es convoquen les proves d'accés als Cicles Formatius de Grau Mig.

Enllaç Resolució

També, s'adjunten les instruccions en relació als calendaris i procediments a seguir pels centres o establiments, a fi que l’alumnat que cursa un PFI amb aprofitament pugui tenir acreditada aquesta formació als efectes previstos en la convocatòria.

Courses