Notícies del lloc

Picture of admin 1
Jornada "Sexualitat i Adolescència: canviem mirades"
by admin 1 - Wednesday, 21 February 2018, 2:18 PM

El proper dia 6 de març, tindrà lloc la Jornada de treball sobre salut sexual als PFI, a l'Agència de Salut Pública de Catalunya. Inscripcions al següent enllaç.

Accés al programa de la Jornada.

Picture of admin 3
Estudi d'Inserció Laboral dels Ensenyaments Professionals 2017
by admin 3 - Tuesday, 20 February 2018, 10:30 AM

Us informem que s'ha publicat l'Estudi d'Inserció Laboral dels Ensenyaments Professionals 2017, elaborat conjuntament pel Departament d'Ensenyament i el Consell General de Cambres de Catalunya.

Aquesta publicació analitza la situació laboral i formativa de l'alumnat que va finalitzar els seus estudis el curs 2015-2016, entre ells, l'alumnat PFI. Accés a l'Estudi.

Picture of admin 2
Obtenció GESO (alumnes que no l'han obtingut en finalitzar l'etapa)
by admin 2 - Thursday, 1 February 2018, 1:43 PM

S'ha publicat la RESOLUCIÓ EDU/3445/2009, de 2 de desembre, per la qual es regula la convocatòria anual de les proves per a l'obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria per a l'alumnat que no l'hagi obtingut en finalitzar l'etapa esmentada.

Termini de presentació de les sol·licituds d'inscripció, de l'1 al 14 de febrer.

Més informació al següent enllaç.

Courses