Preguntes freqüents


Apartat amb les preguntes més habituals relacionades amb el projecte Àgora.

Des d'aquesta pàgina es pot consultar l'índex de totes les preguntes freqüents donades d'alta al sistema.


Imatge Administrador/a Espai de suport

MOODLE: Què cal fer si un usuari/ària no pot accedir a algun dels llibres digitals d'un proveïdor de continguts?

per Administrador/a Espai de suport - dimarts, 22 agost 2017, 15:40
 

En principi, si heu configurat correctament el mòdul de Marsupial, donat d'alta el proveïdor, descarregat els seus llibres i assignat les credencials que us ha fet arribar, tot hauria de funcionar correctament. 

 
Si en algun cas detecteu que alguna persona no pot accedir a un llibre d'un proveïdor, podeu seguir els passos següents per comprovar si les credencials són vàlides:
  1. Accediu a l'apartat Administració | Administració del llocRecursos remots | Continguts | Nom del proveïdor.
  2. Feu clic sobre el botó Visualitza del llibre al qual no pot accedir l'alumnat. Visualitza les credencials del llibre
  3. Feu clic sobre el botó Comprova que apareix al costat del nom de la persona que té problemes per visualitzar el llibre. Comprova credencials
  • Si tot va bé, apareixerà el missatge "Connexió correcta" al camp Comentaris
  • Si hi ha algun problema, sortirà un text de color vermell amb informació sobre l'error. 
Sigui quin sigui el resultat de la prova anterior, la recomanació és que, si alguna persona té problemes per accedir a algun dels llibres, contacteu amb el proveïdor de continguts i li feu arribar la informació obtinguda perquè el més probable és que hi hagi algun problema amb les credencials facilitades.
 
Recordeu que a la pàgina "Quins proveïdors de continguts s'han provat a Àgora amb el mòdul de Marsupial?" podeu consultar la llista d'editorials que s'han validat a Àgora així com els resultats obtinguts.