Embolic amb les pàgines i les subpàgines

Embolic amb les pàgines i les subpàgines

par carina aragones miquel,
Nombre de réponses : 1

Bones, sóc la Carina de l'escola de Corçà. http://agora.xtec.cat/ceipelrodonell/

A principis d'aquest curs van començar a funcionar amb Nodes. Ara que ha arribat el mes de juliol volíem millorar el nostre web per facilitar a les famílies la recerca de la informació, però m'he quedat encallada en l'apartat del menú a la pàgina de documents.

En aquesta pàgina m'agradaria fer subpàgines amb els diversos documents (Carta de compromis, Nofc, autoritzacions...), però quan vaig a crear una subpàgina busco la pàgina mare (que seria documents i no la trobo). i no puc crear les subpàgines.

Em podeu ajudar a trobar el meu error. Moltes gràcies!!

Carina


En réponse à carina aragones miquel

Re: Embolic amb les pàgines i les subpàgines

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Hola Carina,

No t'apareix la pàgina mare "documents" perquè no ho és com a tal. El que veus dins del menú és un enllaç a un directori de documents.

Si el que vols és que aparegui una estructura de pàgines i subpàgines amb els diferents documents directament al menú, ho hauràs de fer manualment: creant la pàgina Documents i després creant i jerarquitzant les pàgines per cada document.

Funcionalment et recomanem que deixis l'enllaç amb tots els documents on en podràs afegir o eliminar sense haver de modificar l'estructura del menú. Per altra banda, si només poses alguns documents al menú pot portar a confusió quant al nombre de documents disponibles.

Salutacions,

Isabel