Restauració d'una revisió d'una pàgina

Restauració d'una revisió d'una pàgina

by Inmaculada Concepc Garcia Gonzalo -
Number of replies: 3

Bon dia,

Tinc un problema amb la pàgina d'inici.

He creat una taula amb una mica d'animació posant que quan passi el ratolí, canvii el color de la cel·la.

El problema és que quan volem editar aquesta pàgina si s'obre a la pestanya de Visual, es desconfigura aquesta opció!

Si mirem el historial de revisions apareix allà el codi html per poder-lo posar de nou, però no tinc opció de restaurar aquella revisió. 

Què puc fer?

L'adreça és http://agora.xtec.cat/iesmontmelo

Gràcies per endavant.

In reply to Inmaculada Concepc Garcia Gonzalo

Re: Restauració d'una revisió d'una pàgina

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Hola Inmaculada,

per poder restaurar una revisió, has d'entrar al Nodes amb un usuari amb permisos d'administrador. Dins de la pàgina que vulguis modificar, has de desplegar Opcions de pantalla:

I després seleccionar Revisions:


A sota de la capça de text, veuràs un seguit de revisions que s'han anat desant, amb la data i l'usuari. Has de seleccionar la revisió desitjada i pitjar Restaura aquesta revisió. Per últim, comprova que s'han restaurat les dades que volies.

Esperem que funcioni! Si tens cap problema ens ho dius i ho tornem a mirar.

Salutacions,
Isabel
In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Restauració d'una revisió d'una pàgina

by Inmaculada Concepc Garcia Gonzalo -

Bon dia!

He intentat seguir tots els passos amb l'usuari admin i segueixo sense tenir l'opció de restaurar aquesta versió, em surt desmarcada i no puc clicar-li!



In reply to Inmaculada Concepc Garcia Gonzalo

Re: Restauració d'una revisió d'una pàgina

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Inmaculada,

Llavors no és cosa de la darrera revisió, sinó dels atributs onmouseover i onmouseout.

L'editor visual (el TinyMCE) esborra automàticament els atributs onmouseover i onmouseout, entre d'altres. Per tant, si els vols utilitzar, l'única cosa que pots fer és editar la pàgina en mode text i no passar mai a la vista visual. 

Salutacions,

Isabel