Bancs de preguntes

Bancs de preguntes

per Guillem Fabregas Fernandez -
Nombre de respostes: 3

Hola, he observat que les preguntes se'm reprodueixen dins del banc de preguntes de manera que em puc trobar qüestions repetides fins a cinc cops. Que fa que això passi? al fer qüestionaris i emprar preguntes del banc? al importar qüestionaris entre diferents mòduls? Fins ara no m'havia preocupat gaire perquè feia els tests triant les preguntes una per una, però ara volia fer-ne un amb preguntes aleatories i és clar, no em puc arriscar a que es repeteixin qüestions.

Gràcies.

En resposta a Guillem Fabregas Fernandez

Re: Bancs de preguntes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Guillem,

Ens pots passar la URL del vostre Moodle?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Bancs de preguntes

per Guillem Fabregas Fernandez -

Aqui el tens http://agora.xtec.cat/iesllobregat/moodl


En resposta a Guillem Fabregas Fernandez

Re: Bancs de preguntes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Guillem,

Hem estat intentant reproduir la teva incidència, però no hem aconseguit que se'ns dupliquin les preguntes del banc.

En veure que les dates de les preguntes duplicades es remunten a anys anteriors (2014, 2015) pot ser que fos degut a un error donat en aquell moment i que passés desapercebut.

Ara per ara, et recomanem que eliminis les preguntes duplicades manualment. Tot i així, si detectes que a partir d'ara es torna a duplicar alguna pregunta, preguem que ens avisis per a poder revisar si hi ha aglun problema a la plataforma.

Salutacions,

Isabel