COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per MONICA GRAU PRIETO -
Nombre de respostes: 11

Apreciats usuaris,

A partir del proper dia 1 de juny algunes de les persones que hem estat treballant en el projecte Àgora des dels seus inicis, deixarem de participar-hi i passarem el relleu a un altre equip.

Per nosaltres ha estat una experiència única, enriquidora i gratificant, durant la qual hem viscut moments de tots tipus, alguns de gran satisfacció i d’altres més difícils. Ha estat un plaer treballar pels centres educatius de Catalunya i volem agrair-vos la comprensió en els moments complexos i l’afecte que ens heu transmès durant aquest temps.

També volem agrair-vos la tasca docent que feu des dels centres educatius, que ens ha servit com a motivació addicional durant aquests anys per intentar oferir-vos un servei de qualitat que esperem que us hagi ajudat a millorar el vostre dia a dia.

Amb els nostres millors desitjos, ens acomiadem,

Sara Arjona,
Mònica Grau i
Toni Ginard

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per JAUME SERRA SOLA -

Us he anat seguint als fòrums: heu fet una tasca excel·lent!. Si tots els serveis del departament fossin tant eficients...

 Em sap molt greu que deixeu de participar al projecte i espero que el canvi us representi una millora. 

Moltes gràcies per la feina ben feta!!

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per MARIA JOSE MARTINEZ SAAVEDRA -

Ohhhh! Moltes gràcies a vosaltres per la feina que heu fet. Per la vostra implicació i rapidesa en solucionar els nostres dubtes. Per les explicacions fàcils d'entendre i sobretot per la vostra paciència.

Molta sort amb els projectes futurs que tingueu!

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per ANNA MARIA PEREZ SANCHEZ -

Moltíssimes gràcies Sara, Mònica i Toni.


Heu fet una gran feina, el professorat que hem estat i estem batallant amb les webs de centre valorem  vostre suport, espero que el Departament també us ho reconegui.


Una abraçada i de nou, moltes gràcies! 


Anna

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per Josep A. Buil Lanau -

Bones Gran Equip (Sara, Mònica i Toni),

Moltes gràcies per la molt bona feina que heu desenvolupat per oferir al centres/professorat un servei de gran qualitat

Companyes i company. heu deixat el llistó molt alt!!

Ànims i endavant,

Josep A.


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per LUIS TOMAS SALELLES -
Moltes gràcies a vosaltres pel suport i acompanyament,

ha estat un plaer (i un descans) saber que es podia comptar amb vosaltres per resoldre dubtes i fer propostes.

Espero que us vagi tot molt bé!
Una abraçada,
Lluís Tomàs.



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -
Hola a tots tres,
la veritat és que no sé què més dir que no us hagin dit.

Després del meu primer any com a coordinadora TIC i gestora també de moodle i Nodes, he de dir que m'he sentit sempre segura sabent que tenia una xarxa de seguretat sota meu: Vosaltres. Com han dit els altres companys heu estat  l'equip  més eficient i amb diferència  del què he trobat pel departament.

M'heu resolt dubtes i problemes ràpidament i segurament ja els havíeu resolt a d'altres companys altres vegades, i mai m'heu fet sentir malament per no saber fer o trobar el què us preguntés.

Mil gràcies.
Espero que comenceu una nova tasca que sigui engrescadora per vosaltres i que com deia algú altre que el consorci us reconegui la feina ben feta.

Maite


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per Ferran Turmo Gort -

Moltíssimes gràcies pel vostre suport i ajuda al llarg d'aquests anys.

En els temps que corren no és massa habitual disposar d'un canal eficient i de qualitat per resoldre els dubtes i problemes que es van generant a llarg del desplegament de noves aplicacions. Heu fet una molt bona feina!

Molta salut i sort en el futur.

Ferran

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: COMIAT: Canvis a l'equip Àgora i agraïments

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Moltes gràcies per la vostra paciència i professionalitat!

Us trobarem a faltar!...Una abraçada ben forta i què els nous reptes us siguin satisfactoris

Benvingut al nou equip de tècnics també, ja us anirem emprenyant!