Aparició d'un apartat content en una article

Aparició d'un apartat content en una article

per MONTSERRAT MARTIN MARTINEZ -
Nombre de respostes: 12

Tinc un problema que no sé resoldre. No entenc perquè en aquest article del nostre WEB   abans de la taula surt un contingut que jo no he escrit i no sé com esborrar-lo. Perquè es visualitza? Repeteix el que ja es diu a la taula i ho linka. No ho entenc, a veure si em podeu ajudar.

Moltes gracies

Montse Martín

En resposta a MONTSERRAT MARTIN MARTINEZ

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per ANTONI GINARD LLADO -

         Hola Montse,

El que apareixia abans del contingut de la pàgina prové d'una extensió del WordPress que es va activar divendres al matí. Es diu table of contents plus i genera automàticament taules de continguts a partir de les capçaleres HTML presents en el contingut de la pàgina: Quan una pàgina té quatre o més capçaleres (<h1>, <h2>, ...), automàticament apareix aquest índex.

En el cas de la pàgina que indiques, s'estaven utilitzant les capçaleres per donar format a la pàgina, segurament per ajustar la mida del text. Per tal de que no aparegui l'índex, hem editat la pàgina i hem substituït les capçaleres per paràgrafs amb la mida del text fixada. Per tal d'ajustar la mida del text, hem anat a la configuració de l'editor visual (Opcions | TinyMCE Advanced) i hem afegit el menú desplegable amb les mides de lletra, de manera que ara pots usar aquest menú per ajustar-les.

I una darrera qüestió, no és recomanable utilitzar taules per formatar la informació. Tot i això, en cas que ho feu, és millor no fixar les mides de la taula. Ara mateix, la pàgina no es veu bé si no es disposa d'una resolució de 1200 píxels o més.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per JUDITH GANYET FALIP -

Molt bones!

Crec que tinc un problema semblant i no se com resoldre'l. Des de fa uns dies m'apareix en algunes pàgines un requadre que hi diu "CONTENTS" i hem queden les coses per duplicat. No he entés massa la solució que heu explicat anteriorment.

Adjunto captura de pantalla i enllaç a la pàgina web del nostre centre, als llocs on ens passa:

http://agora.xtec.cat/ceiplessavines/fotos/

http://agora.xtec.cat/ceiplessavines/blocs/

http://agora.xtec.cat/ceiplessavines/projectes/


Merci per l'ajuda.


Judith Ganyet

Fitxer adjunt Captura de 2017-06-05 105813.png
En resposta a JUDITH GANYET FALIP

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Judith,

Ja ho teniu arreglat! T'explico com ho hem fet... Hem editat la pàgina en qüestió (cadascuna de les tres URL que ens has enviat) i a la finestra de text on surt el codi HTML, hem canviat tots els elements <h2> </h2> (o amb altre número) d'inici i final de línia de codi, per <p> </p>. Així, després d'actualitzar la pàgina, ja no es veu el requadre Contents.

Salutacions,

Isabel

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per Carles Aguilar Sola -

Bon dia!

A totes les pàgines que hem creat a la web de l'EdA de Tremp, on especifiquem les activitats que realitzem, hem utilitzat capçaleres per indicar els diversos ítems.

Ara, en apareix aquest índex, en forma de content, en totes aquestes pàgines, cosa que les distorsiona.

Hem vist que has donat una possible solució, però ens sembla que ens donarà molta feina, ja que són moltes pàgines. No hi hauria una solució més ràpida i senzilla, com desactivar aquesta extensió del WordPress?

Una altra qüestió: he utilitzat la plantilla xocolata. Em podries dir quin és codi RGB del color de fons?

Moltes gràcies


En resposta a Carles Aguilar Sola

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Carles,

Quant al tema del Content, pots editar l'ús d'aquesta extensió per a que aparegui o desaparegui quan vulguis. has d'accedir a Tauler - Extensions - Table of contents Plus - Configuració. Allà podràs modificar alguns dels paràmetres, i així avançar feina.


Quant al codi RGB de la plantilla xocolata, pots utilitzar eines de "lectura de color" online i et donarà qualsevol RGB d'una imatge. En aquest cas són: R: 80; G: 27; B: 11 (marró fort) i R: 140; G: 61; B: 21.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per Carlos Duaigues Arbones -

Hola Isabel,

Alguna altra solució? Ja que com administrador no tinc accés a "extensions".

Gràcies!

En resposta a Carlos Duaigues Arbones

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Bona tarda Carlos,

Pots trobar els mateixos paràmetres per a modificar des d' Opcions - TOC+

En cas de dubte, ens pots enviar la URL del teu Nodes i podem mirar de modificar l'extensió nosaltres mateixos.

Ja ens diràs, si ha funcionat!

Salutacions,
Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per JUDITH GANYET FALIP -

Molt bones,

Fa uns dies em vau arreglar algunes pàgines i altres ho hem anat arreglant, però voldria fer això que comenteu de la configuració per no trobar-m'hi més. Hem de seleccionar els ítems que hi ha a la imatge perquè no ens torni a passar?

Merci


Judith Ganyet

En resposta a JUDITH GANYET FALIP

Re: Aparició d'un apartat content en una article

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Judith,

Quan entreu a la configuració del +TOC, podeu seleccionar els paràmetres que més s'ajustin a les vostres necesistats. En el cas de la imatge que vaig posar anteriorment, és la configuració que surt per defecte.

Si no vols que us aparegui mai la taula de continguts, has de desseleccionar la inserció automàtica en tots els tipus de continguts.

De vegades, però, pot ser útil en el cas que feu un article amb moltes entrades o una pàgina molt extensa, per a poder visualitzar el contingut sencer amb un cop d'ull i anar a la part que més us interessi. Si voleu que us aparegui la taula de continguts quan hi hagi un cert nombre d'entrades, haureu de modificar el paràmetre Mostra quan, i indicar el nombre de capçeleres mínimes per a que es generi la taula.

Salutacions,

Isabel