Editar fotografia inserida en un article

Editar fotografia inserida en un article

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -
Nombre de respostes: 5

Bon dia, 

tinc un dubte: des de sempre, quan inseria una imatge en un article sempre em donava l'opció d'editar: em sortien els quadradets per fer-la més petita o més gran, podia inserir un enllaç en la mateixa fotografia... 

El cas és que des de fa un parell de dies no em deixa seleccionar la fotografia ni fer res... Alguna cosa he tocat, potser? 

Gràcies

Mireya

En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Editar fotografia inserida en un article

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireya,

ens podries passar l'URL del vostre Nodes i enviar-nos l'enllaç a l'article on us passa això? A banda, també necessitem saber amb quin usuari esteu fent aquesta edició.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Editar fotografia inserida en un article

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -

Hola Mònica, 

l'URL és: https://agora.xtec.cat/ceip-montserrat/wp-admin/post.php?post=1764&action=edit 

Em passa en qualsevol article que creo. Ho faig des de l'usuari "admin"

Merci

En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Editar fotografia inserida en un article

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireya,

hem revisat el vostre Nodes i a nosaltres sí que ens apareix. Ens pots dir amb quin navegador ho fas? Sovint el Safari dóna problemes semblants a aquest.

Mira a veure amb altres navegadors a veure si passa (nosaltres ho hem provat amb Chrome i Firefox).

Si pots, fes-nos arribar també una captura de pantalla per veure exactament el mateix que tu.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Editar fotografia inserida en un article

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -

Hola Mònica,

solucionat! No havia pensat en provar-ho amb altre navegador, com sempre he fet servir el Chrome...

He provat amb el Firefox i ara si que em surt.

És estrany, però, sempre he fet servir el Chrome i he provat en diferents ordinadors... Misteris!

Gràcies!!!

En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Editar fotografia inserida en un article

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mireya,
amb mi amb Chrome m'ha funcionat (Versió 54.0.2840.59 (64-bit). Mira a veure si el tens actualitzat perquè potser el problema ve d'aquí.

Fins ara,
Mònica