Connectar repositori DRIVE al Moodle

Connectar repositori DRIVE al Moodle

per Carlos Muñoz Gomez -
Nombre de respostes: 7
Bona tarda,

Estic seguint les indicacions per poder connectar el DRIVE com a repositori (http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b9_fitxers/drive)  i tinc el següent problema. 

Quan diu que: Inicieu sessió en el vostre Moodle com a administrador i habiliteu el Drive. Per fer-ho heu d'anar a Administració del lloc | Connectors | Repositoris | Gestiona els repositoris.

Jo vaig al Moodle i a connectors no m'apareix l'opció repositoris, només apareix l'opció "Tipus de preguntes". He entrat amb el meu usuari ja que tinc el rol d'administrador.

El Moodle de l'escola és el següent: http://agora.xtec.cat/esc-prat/moodle/

A veure si em podeu dir que fer.

Moltes gràcies

Carles


En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Connectar repositori DRIVE al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
el rol gestor no permet afegir repositoris, ho has de fer amb l'usuari "admin".

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Connectar repositori DRIVE al Moodle

per Carlos Muñoz Gomez -

Gràcies Mònica,

Des del compte ADMIN ho he pogut fer i has sortit correctament. He fet la prova i quan vull pujar un fitxer des del connector de DRIVE, em demana que validi les credencials del compte de GMAIL, les poso (unes del domini amb el que he fet la connexió) i un cop valida les dades em surt la finestra en blanc i no puc fer res.

Saps que pot ser?

Moltes gràcies!

Carles

En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Connectar repositori DRIVE al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carlos,

hi ha un petit error que fa que el primer cop que s'accedeix al repositori surti la pantalla en blanc. Si la tanques i hi tornes a accedir t'haurien d'aparèixer tots els documents.

Ja ens confirmaràs si era aquest el problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Connectar repositori DRIVE al Moodle

per Carlos Muñoz Gomez -

Bon dia Mònica,

Lamento comunicar que em continua passant el mateix. Faig el login del correu de l'escola a la finestra emergent i de manera automàtica m'apareix la pàgina en blanc.

A vuere si podeu saber que pot ser.

Moltes gràcies.

Carles 

En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Connectar repositori DRIVE al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
et falta habilitar la "Drive API"



Per activar-ho heu d'anar a l'enllaç a la consola, fer clic en "Drive API" i comprova que teniu l'API del Drive habilitada, si no és així feu clic en el botó "Habilitar".



A veure si fent això us funciona.
Fins ara,
Mònica