moodle-geogebra

moodle-geogebra

per Maria Del Carme Tarrenchs Puig -
Nombre de respostes: 4

Hola,

estic utilitzant el geogebra dins el moodle i tinc dos problemes:

-quan els alumnes m'envien els exercicis jo els puc visualitzar però després ells ja no els poden tornar a veure. En el cas que s'hagin de modificar no ho poden fer.

-quan vaig a qualificar no em desa ni la qualificació ni el comentari que els faig.


moltes gràcies,

carme tarrenchs, professora matemàtiques, ins cassà de la selva.

En resposta a Maria Del Carme Tarrenchs Puig

Re: moodle-geogebra

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

això et passa a totes les activitats Geogebra? ens podries facilitar l'enllaç directe a una d'aquestes activitats per poder revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: moodle-geogebra

per Maria Del Carme Tarrenchs Puig -

http://inscassa.cat/course/view.php?id=172&section=2


Aquest és l'enllaç, hi podreu entrar o us calen usuaris i contrassenyes?

Sí em passa en les tres activitats geogebra que estem fent.


gràcies,


carme t

En resposta a Maria Del Carme Tarrenchs Puig

Re: moodle-geogebra

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

des d'aquest fòrum només podem donar suport als Moodle d'Àgora, no als Moodle allotjats en altres servidors ja que no hi tenim accés no sabem quina versió és ni tampoc quins paràmetres de configuració tenen definits ni tampoc quina versió de Geogebra per Moodle teniu.

De totes maneres hem fet la prova amb un Moodle d'Àgora (3.1.4) i la darrera versió de Geogebra i no ens passa el que descrius. Mireu de revisar sobretot que tingueu la darrera versió i en cas que seguiu amb problemes podeu obrir una issue a la pàgina del Github on s'allotja el mòdul (https://github.com/projectestac/moodle-mod_geogebra/issues) indicant tots els detalls que pugueu.

Mireu també de confirmar que amb altres activitats no us falla. Us adjunto amb la que hem fet nosaltres la prova i que podem assegurar que no ens està fallant.

Fins ara,

Mònica