No puc restaurar cursos

No puc restaurar cursos

per JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES -
Nombre de respostes: 7

Bona tarda,

Estem fem la restauració de cursos que teníem en moddle 2 a moddle 3.

Però després de fer les còpies de seguretat, uns pocs dels cursos es restauran sense problemes, però la gran majoria (quatre fins ara) dóna error al restaurar.

Ens podeu fer un cop de mà per saber com podem solucionar aquest problema ?

Moltes gràcies

Juan Carlos Lánguiz

jlanguiz@xtec.cat

En resposta a JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES

Re: No puc restaurar cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juan Carlos,

ens podries enviar l'enllaç a una de les còpies de seguretat que fallen per veure on pot estar el problema?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc restaurar cursos

per JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES -

Hola Mònica,

Les còpies de seguretat per restaurar les tinc pujades a moodle, a l'àrea de còpies de seguretat.

Però no sé com indicar-te l'enllaç a qualsevol d'ells.

Em podries indicar la manera de fer-ho ?

Perdona la meva poca traça

Gràcies pel teu interès

Juan CArlos

En resposta a JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES

Re: No puc restaurar cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juan Carlos,

si em passes l'URL del vostre Moodle i el nom complet de la còpia de seguretat segurament podré trobar-la. T'havia demanat l'enllaç perquè en ser una còpia d'un altre Moodle sovint fan més de 10MB i no les teniu pujades al Moodle.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc restaurar cursos

per JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES -
Hola Mònica,

la URL és: http://agora.xtec.cat/acad-cultura/moodle

el nom de còpia de seguretat és: FullCalcul.mbz, o síntesi-2n.mbz

bé, aquests són dos, perquè tenim uns 10 cursos que no hem pogut gestionar, en sap greu i entenc que són molts, si hi ha alguna forma que el pugui solucionar jo mateix i no donar-vos feina, és que em sap greu, perquè a lo milor és alguna cosa que he passat per alt.

Salutacions i gràcies

Juan Carlos
En resposta a JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES

Re: No puc restaurar cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juan Carlos,

hem pogut restaurar els dos cursos que ens indiquis, el truc està en restaurar-lo sense dades d'usuari ni calendaris... Et passo una captura dels elements triats/no triats durant la restauració perquè proveu amb la resta de cursos:


Aquí teniu els enllaços (els hem posat a la categoria Miscelània):

Ara bé, si ho necessiteu amb dades d'usuari haurem de mirar bé com fer-ho perquè segurament el problema es que troba conflictes entre els usuaris existents i els que vol importar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc restaurar cursos

per JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES -
Hola Mònica,

Moltes gràcies per la teva ajuda.

Hi ha cursos que volem penjar que els podem pujar sense usuaris, però hi ha d'altres que estan en funcionament durant tot el curs.

Els usuaris que tinc són una importació dels mateixos que tinc al moodle 2, i que són els que fan els cursos.

Ara bé, i si jo elimino tots els usuaris abans d'interntar fer una restauració ? Hi ha haurà conflicte encara ? Els podré restaurar amb els usuaris i les seves qualificacions ?

Gràcies i perdona tot l'enrenou

Juan Carlos Lánguiz


En resposta a JUAN CARLOS LANGUIZ BERGES

Re: No puc restaurar cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juan Carlos,

si necessiteu els usuaris hauríeu de restaurar-los amb usuaris a veure què passa, si no no recuperaríeu les trameses i tasques. Si us dóna error ens dieu quin curs és i ens ho mirem.

Fins ara,

Mònica