Donar d'alta al servei

Donar d'alta al servei

per Eva Gilabert Rofes -
Nombre de respostes: 4

Bones, fa aproximadament 3 o 4 setmanes que vaig sol.licitar el servei d'alta, i desprès d'enviar uns quants correus a SAU per aquest fet encara no en sé rés.

El codi del centre és el 43012903 i jo sóc una de les gestores: egilabe3@xtec.cat. El nom és escola-elboscmontral.

Gràcies

En resposta a Eva Gilabert Rofes

Re: Donar d'alta al servei

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eva,

tal com us dèiem a través del SAU no tenim la vostra petició de Nodes.

Hauríeu d'accedir a http://agora.xtec.cat/portal amb un dels dos usuaris gestors (egilabe3 o jgiro123) i demanar l'activació del servei que desitgeu. En cas que no pugueu demanar l'activació envieu-nos una captura de pantalla on es vegi tota la pantalla i indiqueu-nos amb quin usuari heu intentat accedir.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Donar d'alta al servei

per Eva Gilabert Rofes -
Hola Mònica,
Ja he enviat al SAU aquesta informació 5 o 6 vegades. He entrat amb el usuari (egilabe3 i la meva companya també ho ha provat i no hi ha manera), hem demanat l'activació del servei però no podem seguir, ens quedem sense poder fer rés, se'ns queda en aquest punt.. Ens pots ajudar?
Gràcies
Eva Gilabert
Es mostra captura complerta.JPG.
En resposta a Eva Gilabert Rofes

Re: Donar d'alta al servei

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eva,

no ens ha arribat la captura.

Som conscients dels missatges al SAU que heu enviat, som nosaltres també qui els responem, però sense veure la imatge sencera no podíem esbrinar on estava el problema, per això us demanàvem una captura on es veiés tota la pantalla.

Hem vist que ja heu aconseguit fer la sol·licitud d'activació de Nodes. Durant aquest matí rebreu les dades d'accés.

Mònica