No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per Arnau Cunill Sabates -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

sóc professor editor del següent curs 

http://agora-eoi.xtec.cat/eoiigualada/moodle/course/view.php?id=15

i des del bloc "adminstració" no puc obrir "usuaris" ni "canvia rol", si obro "edita els paràmetres" llavors sí que tinc accés al desplegable. Ara bé, ni llavors tampoc no em deixa canviar el rol.

Hem mirat amb l'administradora i hem comprovat que tingui els permisos, seguint les intruccions que dóna quan explica l'error. ens sembla que tot està correcte. Adjunto doc amb totes les captures de pantalla.

em podeu ajudar?

Gràcies

En resposta a Arnau Cunill Sabates

Re: No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Arnau,

hem netejat la memòria cau del vostre Moodle i crec que ara ja funciona bé. Podeu tronar-ho a provar? Abans de fer-ho, netegeu les galetes del vostre navegador per assegurar-nos que queda tot net.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per Arnau Cunill Sabates -

Hola Mònica,


Ho provat el que m'has dit i continua sense funcionar. El problema és seriós atès que jo no puc veure els meus usuaris ni tampoc els pot veure l'administrador. Tens alguna altra solució? 


Moltes gràcies,


ARNAU

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Hola Mònica,

sóc l'adminstradora del moodle on té el curs l'Arnau. Seguint amb el seu comentari, afegir que jo he revisat els permisos (la llista és llarga...) i em sembla que tot està bé. el fet que només passi en aquest curs (tant al professor editor com a l'administrador) és molt estrany i suposo que és algun error del curs concret. Tant l'Arnau com l'adminstrador podem veure els usuaris el canviar el rol a la resta de cursos del Moodle i no som conscientts que hi hagi res diferent entre ells.

el curs en qüestió és un curs que hem obert després d'un parell d'anys amagat. Però fa uns dies jo (com administradora) hi vaig poder inscriure els usuaris i posar-los en grups sense problema i ara ni jo puc obrir el desplegable del bloc d'administració del curs... 

No sabem què més fer...

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Arnau i Irene,

hem revisat els blocs laterals un a un i hem vist que el format de l'enllaç de la BBC interferia al curs i per això no funcionava bé. Hem canviat el format de l'enllaç i ara sí que us hauria de funcionar.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Gràcies, Mònica, ja funciona!!!

i així... quin era el problema amb el block?? ho dic per saber què NO hem de fer i evitar el problema en el futur....

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: No puc obrir algunes pestanyes de l'adminitració del curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

els enllaços han de ser tipus aquest:

<a href="http://www.bbc.com/news/10462520">http://www.bbc.com/news/10462520</a>

En el vostre cas, després d'això hi havia més codi HTML innecessari, és difícil saber com se us va poder posar, potser per algun malware del l'ordinador on es va afegir aquest bloc. En treure el codi ja va funcionar correctament.

Fins ara,

Mònica