Google Analytics

Google Analytics

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -
Nombre de respostes: 9

Bon dia, 

m'agradaria habilitar el Google Analytics del Node de la meva escola. Ho he intentat fer però no m'ensurto.. Tincs varies preguntes: 

- Amb quin compte de google va lligat el Nodes? Ho he fet amb el del centre, m'ha donat el codi de verificació i he habilitat però després em diu que no hi ha cap google associat... 

- Hi ha algún lloc on estigui explicat pas per pas per fer-ho? 

Gràcies!

Mireya Muñoz

En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Google Analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireya,

pots trobar explicat com configurar Google Analytics en aquest enllaç: https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/pmf/com-configurar-google-analytics

Tingues en compte que heu de fer servir un compte Google no el compte XTEC ja que aquests no tenen habilitat el Google Analytics.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Google Analytics

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -

Hola de nou Mònica, 

abans de preguntar com ho podia fer, vaig fer-ho amb el compte de la Xtec del centre i vaig introduir un codi que em va generar. 

La qüestió és que ara no trobo la manera d'introduir el compte gmail i així poder introduir el codi. Adjunto captura pantalla per veure si em podeu ajudar. 

Gràcies




En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Google Analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireya,

al final de tot de la pàgina que ens has adjuntat torbaràs un enllaç per reiniciar tu mateixa la configuració "Retira l'autorització per reinicialitzar el Google Analyticator."

Si no et funcionés ens ho dius i ho revisem, però ens hauries de facilitar l'enllaç al teu Nodes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Google Analytics

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -

Hola Mònica, 

ho he aconseguit fer però sembla ser que no comptabilitza. Potser és algún paràmetre que no he configurat bé... 

L'enllaç del meu Nodes és: http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat/

Agrairia si poguèssiu donar-li un cop d'ull per si hi ha alguna cosa que no he fet bé.

Moltíssimes gràcies!

Mireya 



En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Google Analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireya,

ara mateix surten 6 visites.

Hem revisat el giny i veiem que surt "1" dia a l'apartat "Dies a obtenir dades". Hauríeu d'entrar al giny i posar els dies que vulgueu obtenir dades allà.

Per la resta ho veiem tot ben configurat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Google Analytics

per MIREYA MUÑOZ PANIAGUA -

Moltes g`racies per mirar-ho Mónica. Tot i axí, què significa això de dies a obtenir dades?? Que hauriem de posar?

Nosaltres volem veure totes les visites que es fan al dia/setmana/mes... 

I entenc que en el giny haurien de sortir totes les visites (el cómput total), no?

Mireya 

En resposta a MIREYA MUÑOZ PANIAGUA

Re: Google Analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireya,

aquest és el comportament de l'extensió. Si vols veure totes les dades has d'entrar a Google Analytics i revisar-les allà.

La meva recomanació seria que a la portada del Nodes deixeu el comptador que ja teniu ara en comptes del giny de l'analytics i que, a l'hora d'obtenir i conèixer dades dels vostres visitants aneu al Tauler on també es mostren i al mateix Google Analytics.

Fins ara,

Mònica