Categories en el menú lateral

Categories en el menú lateral

per Adelaida Ibañez Ferrater -
Nombre de respostes: 4

Hola,

Estic organitzant el menú de la pàgina web del meu centre (http://agora.xtec.cat/sesjoanpuigiferreter/)

i voldria que el menú Departaments i les categories que hi pengen es puguin veure en la barra lateral. Per posar-vos un exemple, m'agradaria que es veiés tal com queda  a la pàgina Serveis (http://agora.xtec.cat/sesjoanpuigiferreter/serveis/). És possible el que demano?

Sóc conscient que de la pàgina Serveis hi pengen pàgines i de la pàgina Departament hi pengen categories. Però m'han dit que això és possible, el problema és que no sé com fer-ho.

Gràcies

Adelaida

En resposta a Adelaida Ibañez Ferrater

Re: Categories en el menú lateral

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Adelaida,

el menú lateral que ens mostres només serveix per a subpàgines. En el vostre cas com que teniu categories heu de fer un menú personalitzat anant a Tauler | Aparença | Menús. Aquest tipus de menú té una aparença diferent:


A més, per poder afegir aquest menú al lateral de la pàgina haureu de canviar la plantilla d'aquesta pàgina a "Plantilla predeterminada".

Si no ho veieu clar, o preferiu que us en fem una mostra nosaltres ens ho dieu i us ho fem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Categories en el menú lateral

per Adelaida Ibañez Ferrater -
Hola Mònica,
He canviat la pàgina, i tal com has dit he  canviat a Plantilla Predeterminada. He anat al Menú, i m'ha semblat que està igual com en el cas d'Estudis (pàgina) i ESO (categories).
T'envio copia de pantalla. No sé com fer-ho. Tal com dius, m'ho pots fer tu?
Gràcies,

Adelaida

 
En resposta a Adelaida Ibañez Ferrater

Re: Categories en el menú lateral

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Adelaida,

em va faltar explicar-t'ho amb més detall.

S'havia de fer un menú nou, l'hem fet i anomenat "Departaments" (ja revisareu si és del tot correcte).

Per altra banda, hem afegit a la pàgina un giny de menú amb aquest menú. Ara es mostra així:


Podeu fer una ullada a les PMF relacionades amb menús:

Fins ara,

Mònica