Portada i categories

Portada i categories

per MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ -
Nombre de respostes: 4

Bones, 

avui he publicat un article i a l'hora de seleccionar la categoria només he marcat una (no portada). Quina és la meva sorpresa que aquest article m'ha sortit directament a la portada de la web. No sé ben bé què ha passat, ho he intentat amb diferents articles i categories però sempre acaba publicat a Portada.

Algú o alguna em pot ajudar a solucionar això?


Moltes gràcies!!!

En resposta a MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ

Re: Portada i categories

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria Angeles,

pel que veiem no teniu triada cap categoria d'articles, potser és per aquest motiu que surten tots a la portada. Proveu a triar la categoria "Portada" a veure si se soluciona el problema.

En cas que segueixi fallant ens hauríeu de dir un article en concret per tal de poder-ho revisar amb més detall.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Portada i categories

per MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ -
Bones de nou, 


m'està passant amb tots així que trobo que és un problema en les categories. Quan creo un article selecciono la categoria (per exemple escacs a l'escola) i sempre em surt a la portada principal de la web (també a la categoria que volia). Estic per tornar a redefinir les categories pèrò no sé si aquest és el problema.

A veure què trobeu...

Salut

En resposta a MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ

Re: Portada i categories

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria Angeles,

pel que veiem casi tots els articles estan etiquetats amb Portada. Ara hem fet el canvi que us dèiem  que havíeu de fer al missatge anterior.


Proveu a veure si ara, quan creeu un article nou que no estigui marcat com a Portada surt o no.

Fins ara,

Mònica