Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

per David Vicente Montañá -
Nombre de respostes: 6

Estic intentant carregar tot l'alumnat nou de 1r d'ESO a partir de l'arxiu csv que he obtingut després d'extreure dades del SAGA i haver seguit les instruccions que s'indiquen al següent enllaç:

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1586

Ho he intentat vàries vegades...., el primer cop havia definit un mateix password per tothom, però al donar error vaig pensar que no acceptava carregar usuaris amb el mateix password.

Després ho vaig intentar generant una nova contrasenya concatenant nom d'usuari i contrasenya inicial...., però tampoc. Llavors vaig pensar que potser la contrasenya era massa llarga.

Altre cop amb una contrasenya generada  amb nom institut i número creixent (per tenir una contrasenya més curta), però tampoc.

Alguna idea ???


NOTA: si cal que enviï arxiu csv per revisar-lo ja m'ho direu


En resposta a David Vicente Montañá

Re: Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David,
ens hauries d'enviar el fitxer CSV a agora@xtec.cat i si pot ser també una captura de panatalla de l'error que et dóna en intentar importar-lo.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

per David Vicente Montañá -

Hola Mònica,

T'acabo d'enviar els arxius que em demanes.


Fins ara,

David


En resposta a David Vicente Montañá

Re: Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David,
el fitxer CSV que ens has enviat no és el mateix que has importat, no té els correus electrònics.

Veient l'error que també ens has adjuntant veig que el problema és que has posat adreces de correu electrònic duplicades. Per solventar-ho has de fer el que s'indica en aquest altre fil: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=86946#p320972

Mirarem d'afegir una nota a la PMF on quedi clar aquest pas addicional que cal fer amb Moodle 3.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

per David Vicente Montañá -
Hola Mònica,

L'arxiu que us he enviat és el mateix que pujava al Moodle, el tutorial indicava que l'adreça e-mail havia de ser username@mail.invalid, ja que l'alumnat de 1r d'ESO no tenen correu.

Ja miraré d'arreglar-ho amb el fil que em comentes.


Moltes gràcies,

David

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error càrrega d'usuaris amb arxiu csv

per David Vicente Montañá -

Ja està fet!!! ha funcionat a la primera.


Merci,

David