mails dels participants

mails dels participants

per IRENE RAMIREZ RUBIO -
Nombre de respostes: 1

Bon dia,

potser és una pregunta molt tonta, però amb la darrera versió no trobo on veure l'e-mail dels participants. He confirmat que en fer la inscripció van seleccionar l'opció que l'adreça fos visible als altres participants del curs, però jo com a professora editora, vaig a la llista de participants, clico a a sobre de l'alumne, veig les seves dades però no el mail. Si entro com ell... llavors sí, però entenc que els seus companys de classe tampoc veuen l'adreça i no crec pas que puguin entrar com ells per accedir a la informació sobre l'adreça d'email.

Potser és una tonteria que no estic veient,

Adjunto captura de pantalla d'on jo busco aquesta informació per si ajuda a entendre el meu dubte,


Gràcies

 

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: mails dels participants

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

pots activar que es visualitzi el correu des de l'apartat Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Poítica d'usuaris -> Mostra la identitat de l'usuari i marcant "Adreça electrònica".


Fent això faràs que professors i administradors del curs el puguin veure. Perquè els altres usuaris puguin veure aquesta adreça has de donar el permís "moodle/site:viewuseridentity" al rol "Alumnat".

Fins ara,

Mònica