Personalitzar una pàgina afegint ginys a la barra lateral esquerra

Personalitzar una pàgina afegint ginys a la barra lateral esquerra

per AGNES OLIVER SAU -
Nombre de respostes: 1

Bones,

He creat una nova pàgina amb informació bàsica, i ara vull afegir un giny amb articles recents de la categoria amb el mateix nom que la pàgina. Vaig a personalitza la pàgina. Però quan canvio les opcions del giny articles recents perquè només es vegin els de la categoria relacionada, em trobo que no em fa els canvis.

Diria que havia vist en algun tutorial que es podia clicar directament sobre "Add some widgets in this area" i editar la barra lateral de la pàgina, però en aquests moments no ho trobo.

He estat buscant a preguntes freqüents, als materials de formació i també a la guia ràpida. Però no ho sé trobar.

Agraeixo em podeu ajudar.

Adjunto imatge de la pàgina que vull personalitzar.


Agnès Oliver

Fitxer adjunt nodes_personalitzabloclateralpagina.JPG
En resposta a AGNES OLIVER SAU

Re: Personalitzar una pàgina afegint ginys a la barra lateral esquerra

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Agnes,

ens podries passar una captura de pantalla de com configures el giny? si està mal configurat, és possible que no deixi desar-lo.

Això que dius de fer clic a la capça gris no m'ho havia trobat i fins on jo se, no em sona que es pogués fer abans.

Un suggeriment, heu valorat fer que la pàgina de categoria mostri els articles en comptes de tenir una pàgina normal amb un giny lateral? crec que quedaria tot més visible i fàcil de veure.

Fins ara,

Mònica