Format taules

Format taules

per MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ -
Nombre de respostes: 4

Bones, 

estic organitzant la informació de la web de centre i he vist que les taules són una bona eina per presentar-la d'una manera més estructurada i clara. La qüestió és que no sé com treure les línies o que surtin de color blanc o transparent. He provat algunes coses però sempre em surt la línia. Sabeu com ho puc fer?


Moltes gràcies, 

Salut!! 

En resposta a MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ

Re: Format taules

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria Angeles,

ens podries passar l'enllaç a la pàgina o article per revisar-ho? En principi canviant el color de la vora us hauria de funcionar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Format taules

per MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ -

Bones, 

l'enllaç és el següent: http://agora.xtec.cat/escolaponent-tarragona/documents/autoritzacions/ 

 vaig provar l'opció que em dius i sempre sortia la mateixa vora i el mateix color.  A veure què trobes...


Salut i moltes gràcies



En resposta a MARIA ANGELES PEREZ MARTINEZ

Re: Format taules

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria Angeles,

crec que el problema era que quan entres a canviar la vora sembla que ja sigui blanca però en realitat no hi ha cap color triat. Per tant, has de triar el color blanc i veuràs que es mostra el codi #ffffff quan està seleccionat.

Ara ja es veu tot de color blanc.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Format taules

per LUIS TOMAS SALELLES -
Hola a Tothom.

nosaltres també ens vam trobar amb aquest "inconvenient" de no poder amagar les línies, al final, després de remenar i remenar hem vist que per amagar les línies s'han de seleccionar les caselles a les que es vol amagar la vora i marcar: gruix de la vora=0, color de línia=#ffffff, color de fons=#ffffff (si el fons de la pàgina és un altre color s'ha de posar el codi d'aquest color al fons i la línia de la cel·la).

Quan ho fèiem des de "propietats de la taula" ens continuava deixant les línies.

Salutacions!