Usuaris nous no reben correu de confirmació

Usuaris nous no reben correu de confirmació

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -
Nombre de respostes: 4

Bon dia, he estat mirant els dubtes que s'han plantejat últimament i no trobo resposta al problema que tenim al meu centre. Una professora nova crea usuari però no li envia el correu de confirmació, per tant no pot confirmar. Quan entro jo com a administradora-gestora em deixa confirmar, però ella no rep correu igualment i quan va a entrar com a usuària li diu que l'usuari no és vàlid. L'he eliminat un parell de cops i ho hem tornat a provar des del començament, amb usuaris amb espais i sense, però no hi ha manera.

Moltes gràcies per l'ajuda per avançat.

En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: Usuaris nous no reben correu de confirmació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alexandra,

ens podríeu facilitar l'URL del vostre Moodle per revisar la configuració i fer alguna prova?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Usuaris nous no reben correu de confirmació

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -

Bona tarda, Mònica,

perdona que no hi havia pensat:

https://agora-eoi.xtec.cat/eoireus/moodle/login/index.php

Salutacions

En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: Usuaris nous no reben correu de confirmació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alexandra,

hem provat a fer un compte nou i ens ha funcionat correctament. Podeu comprovar-ho si busqueu l'usuari "mgrau" (ja l'esborrareu després de la comprovació).

Podeu tornar-ho a provar? potser es va tractar d'un incident puntual amb l'enviament de correus o relacionat amb l'actualització d'Àgora que es va fer ahir a la tarda.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Usuaris nous no reben correu de confirmació

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -

Moltes gràcies, Mònica, al final vam haver d'eliminar l'usuari i crear-lo de nou - suposo que devia ser el que dius de l'actualització. Com sempre, molt eficient Somrient