Configuració qualificador i restriccions

Configuració qualificador i restriccions

per MIREIA SERRA OMS -
Nombre de respostes: 8

Hola,

Tenim un dubte en relació a les restriccions per l'avaluació.

Ens interessa tenir en compte els buits , les activitats que no han fet els alumnes, i quan posem en la configuració de l'avaluació  tenir en compte els buits , les mitjanes no ens les fan correctes, es com si no tinguessin en compte les restriccions posades. Què podem fer? o què fem malament?

Gràcies



En resposta a MIREIA SERRA OMS

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

ens pots passar l'enllaç al curs i per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MIREIA SERRA OMS -

Aquí tens lenllaç

http://agora.xtec.cat/iesdelvoltreganes/moodle/course/view.php?id=82


merci

En resposta a MIREIA SERRA OMS

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

amb això dels elements ocults hi ha una cosa a tenir en compte, si es fa la nota comptant els elements ocults el professor i l'alumne veuen la mateixa nota, si es tria el paràmetre sense elements ocults l'alumne veu la nota excloent-lo però el professor segueix veient la nota comptant-los.

Aquesta opció especifica si es mostren als estudiants els totals que contenen elements ocults de qualificació o bé són substituïts per un guió (-). Si es mostren, el total pot ser calculat excloent els elements ocults o bé incloent-los.

Si s'exclouen els elements ocults, el total serà diferent del total que veu el professor a l'informe de les qualificacions, ja que el professor sempre veu els totals calculats a partir de tots els elements, siguin ocults o siguin visibles. Si s'inclouen els elements ocults, els estudiants poden arribar a calcular les seves qualificacions als elements ocults.

Pot ser que sigui aquest el problema?

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MIREIA SERRA OMS -


Hola Mònica, 

continuem sense trobar la manera de configurar el qualificador.


T'adjunto una foto per veure si ens entenem i ens pots ajudar.


 Aquest alumne ha de fer tots els qüestionaris accepta dos, els que posen adaptació. en canvi no li penalitzen, no li té en compte per fer la mitjana, els que ha deixat de fer i ha de fer.


com ho podem solventar?

No et podem trucar i solventar-ho més ràpidament?


merci



En resposta a MIREIA SERRA OMS

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

us hem modificat el paràmetre següent de la categoria 1a Avaluació:



Ara ja us hauria de calcular bé.

Aquest paràmetre es troba fent clic a l'Edita paràmetres de la categoria:



Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MIREIA SERRA OMS -

Em sap greu mònica però encara no ens acaba de funcionar.

el que fa bé és que sembla que no té en compte les activitats que estan buides, però n'hi ha d'aquestes que si que les haurien de tenir en compte pq són les que ha deixat de fer però que les havia de fer, i per tant li haurien de penalitzar i formar part de les mitjanes.


No ser si demanem una cosa que no es pot fer, però ens sembla que és llògic.


No podrien contactar amb tu per tel o xat i provar-ho junts!!!


molt agraïda

En resposta a MIREIA SERRA OMS

Re: Configuració qualificador i restriccions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

el Moodle pot tenir en compte les activitats buides o no. Una possible solució és que les activitats que hauria d'haver fet i no ha fet les qualifiqueu manualment amb un 0 i deixeu el paràmetre que us indicava tal com el teníeu.

Fins ara,

Mònica