No puc esborrar intents dels hot potatoes

No puc esborrar intents dels hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 7

Hola,

Fa dies, vaig intentar esborrar intents dels hot potatoes del meu curs de 2n BAT, però al cap d'una estona em va donar un error i ho vaig deixar pensant que potser era un error puntual del navegador.

Avui hi he tornat, i també m'ha donat el mateix error. Ara ja penso que no és casualitat. No sé si pot ser perquè m'hi he trobat alumnes antics (no devia reiniciar el curs en el seu moment i, per tant, hi ha els intents antics) o perquè està donant problemes.

Us adunto una captura de l'error.

Gràcies per endavant,

Montsehp

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

ens pots passar l'enllaç directe a l'activitat de la que vols esborrar els intents? veig que en tens vàries i no volem confondre'ns.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Hola Mònica,

Em passa amb tots, però els 4 o cinc primers ja els vaig esborrar.

Gràcies per endavant,

Montse


En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

tot i així, passa'ns l'enllaç a un hot potatoes concret per poder-ho revisar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -

http://agora.xtec.cat/ies-dperramon/moodle/mod/hotpot/report.php?id=3432

Ara he recordat que em sembla que vaig intentar fer un filtrat per la data, però no ho recordo bé.

Gràcies d enou.

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Montse,
hem esborrat l'intent de l'usuari administrador i ens ha funcionat. Voleu eliminar tots els intents de tots els usuaris? Si hem de fer més proves ens hem d'assegurar que no esborrem res que no toqui.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -

Hola, Mònica,

M'he entretingut a anar esborrant els intents dels hp que m'interessaven, però necessitaria que em féssiu dues coses. Si us hi fixeu, hi ha totes les activitats doblades (i no sé per quina raó). Voldria, si és possible que m'esborréssiu una de les dues de totes les que estan doblades. No sé si es pot fer massivament, però al principi de curs m'hi vaig entretenir, però és molt el que queda.

Una altra cosa és si es poden esborrar els usuaris antics que han fet aquestes activitats. Ja us vaig comentar que em devia descuidar de reiniciar el curs i m'apareixen els usuaris antics que, evidentment, no necessito. Es pot fer?

http://agora.xtec.cat/ies-dperramon/moodle/mod/hotpot/index.php?id=83

Necessitaria que s'esborressin tots els usuaris i intentes a partir de La dièresi a les formes verbals.

Gràcies per endavant de nou.

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No puc esborrar intents dels hot potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

malauradament no hi ha forma de fer-ho de forma massiva, ni el reinici de les activitats HotPotatoes ni els recursos duplicats. Editar directament la base de dades pot fer que aquesta es malmeti i el risc és massa elevat així que millor que ho feu manualment.

Fins ara,

Mònica