problemes qualificació pdf

problemes qualificació pdf

per Maria Reyner Torres -
Nombre de respostes: 6

Bones, 

quan els alumnes envien una tasca http://agora.xtec.cat/ins-la-miquela/moodle/mod/assign/view.php?id=29866&rownum=0&action=grader&userid=447 i intentem fer alguna marca sobre el pdf que es genera es penja la qualificació, dóna missatge d'error de permissos i ja no et deixa qualificar. Això ens passa en diferents cursos i diferents tasques, i només passa quan volem utilitzar l'avaluador de pdf propi del moodle, si avaluem directament no hi ha cap problema. 

Us adjunto dues impressions en pantalla, a la primera es veu com no es genera bé el corrector de pdf i a  la segona el que passa quan s'utilitza. 

Gràcies

Fitxer adjunt pantalles.png
En resposta a Maria Reyner Torres

Re: problemes qualificació pdf

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

hem pres nota de l'error per investigar-lo i mirar de trobar una solució el més aviat possible. En quant sapiguem alguna cosa t'ho farem saber de seguida.

Fins ara,

Mònica

En resposta a Maria Reyner Torres

Re: problemes qualificació pdf

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

heu fet darrerament alguna cosa amb els fitxers de les imatges dels segells, en concret amb la creu?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes qualificació pdf

per Maria Reyner Torres -

De fet no havíem fet res. Però veig que ara funciona. Moltes gràcies!!

Què heu hagut de fer? sóc gestora del moodle, ho podria haver arreglat jo?

En resposta a Maria Reyner Torres

Re: problemes qualificació pdf

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

hem hagut de pujar les imatges de nou dels segells perquè tornés a funcionar. Teniu present des de quan no us funcionava?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes qualificació pdf

per Maria Reyner Torres -

Ho vam detectar el dia 12 d'aquest mes, que és el primer cop que vam avaluar directament utilitzant aquest editor.

Però jo vaig estar buidant cursos vells tot el setembre, potser faig fer massa neteja sense voler

On és aquest arxiu?

En resposta a Maria Reyner Torres

Re: problemes qualificació pdf

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

són fitxers del sistema. Ara ja està solucionat i en principi, no hauríeu de tenir més problemes. En cas que us torni a passar ens aviseu i ho revisem de nou.

Fins ara,

Mònica