Emails al correu del centre al fer reserves

Emails al correu del centre al fer reserves

per LORENZO LORENTE PEREZ -
Nombre de respostes: 5
Hola.
Soc Llorenç, gestor del http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta

Desde el dijous o divendres (mes o menys), sembla que el sistema de reserves esta enviant un correu al email del centre (que llig el director), amb les dades de les reserves.
El email es: a8034205@xtec.cat

Aixo ha passat sense que ningu ho modificara (jo no en tinc coneiximent) i no se ni si nosatros (es administradors) en tenim aquesta opcio, es una questio/opcio nova o que es.

Si en podeu transmetre aquesta informacio (a banda de solucionar-ho), vos estaria molt agrait.

Gracies.


En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Emails al correu del centre al fer reserves

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lorenzo, 

El sistema de reserves no envia cap correu. Ens podríeu reenviar un d'aquests missatges a agora@xtec.cat per veure de què es tracta? 

Fins ara, 

Mònica 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Emails al correu del centre al fer reserves

per LORENZO LORENTE PEREZ -

Ho envie al correu tal i com em dius.

Ho pegue aci tambe.

Aixo es lo que em reenvia:


From: "Àgora" <apligest@correueducacio.xtec.cat>
To: <a8034205@xtec.cat>
Cc: 
Date: Sun, 16 Oct 2016 19:43:24 +0200
Subject: Nou article pendent: "examen C6/C2 1J/1E Isabel Castillo"
Un nou article per revisar.

Autor: isabelcfj
Títol: examen C6/C2 1J/1E Isabel Castillo

Edita: https://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/wp-admin/post.php?post=759&action=edit
Visualitza: http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/?post_type=calendar_booking&p=759&preview=true

En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Emails al correu del centre al fer reserves

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Llorenç,

Nodes té una extensió instal·lada que notifica a l'administrador del lloc els articles, pàgines, reserves.... (posts en general) que queden pendents d'aprovació. Aquest en principi és el comportament normal i en aquests moments no es pot configurar per rebre notificacions d'unes coses sí i d'altres no.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Emails al correu del centre al fer reserves

per LORENZO LORENTE PEREZ -
Hola Monica.

Ja he vist que el correu que tinc asociat a admin es el del centre (que rep el director).

De totes maneres, torne a comentar, els emails els rep des de fa ben poc... en parlare amb ell de totes maneres, per si eren anteriors, pero no l'arrivaben.

Jo ho puc desactivar el rebre els emails?
Si es aixi, si eres tan amable de indicarme on fer-ho.

Si no, desactiva aquest servei, si us plau.

Aps, altra cosa, si canvie el email a posteriori s'activara de nou el servei?!
Ho dic per canviar-ho abans si de cas.

Gracies!


En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Emails al correu del centre al fer reserves

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Llorenç,

és estrany que els rebeu només des de fa uns dies ja que la funcionalitat està activada des de 2014.

Vosaltres no podeu activar/desactivar extensions. La nostra recomanació és que, si no voleu rebre els missatges a la safata d'entrada, feu un filtre al correu i que els missatges vagin directament a una etiqueta "Nodes" o similar, on en cas de necessitat, els tingueu arixvats. També podeu canviar l'adreça que rep els correus del Nodes anant a Opcions | General i posar-ne una altra que no sigui la que atén el director del centre, per exemple, la del Coordinador TIC.

Fins ara,

Mònica