Crear grups de subscriptors

Crear grups de subscriptors

per Cristina Aguilera Porras -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,


no sé com trobar resposta a la creació de grups de subscriptors. Al tutorial surt una opció que el meu NODES no m'ofereix.

Al costat de grup no m'ofereix crear nou grup pel subscriptor, com surt en el tutorial.

Algú em pot fer un cop de mà.


Gràcies per avançat.


Cris Aguilera


En resposta a Cristina Aguilera Porras

Re: Crear grups de subscriptors

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Cristina,

podries dir-nos exactament on vas per arribar a aquesta pantalla? Hem provat amb un nodes de proves i sí que hauria d'aparèixer quan vols afegir un usuari nou.

Ens podries dir també amb quin navegador ho estàs mirant? Nosaltres hem fet la prova tant amb Firefox com amb Google Chrome

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear grups de subscriptors

per Cristina Aguilera Porras -

Hola Mònica,


mira ja he aconseguit que em surti l'opció afegir grups, el problema és que quan surt l'opció subscriptor a la portada no em demana grup. T'afegeixo imatge per mirar de ser més clara amb la meva explicació. Si algú no vol rebre informació de tots els grups, acabarà per ser baixa si l'anem actualitzant tot sovint la pàgina, no creieu?


Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.



Cris Aguilera


Per cert, treballo amb Chrome i Firefox, sense cap mena de diferència.

Salut

En resposta a Cristina Aguilera Porras

Re: Crear grups de subscriptors

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Cristina,

ens pots passar l'URL del vostre Nodes i dir-me exactament els passos que fas per arribar a aquesta pantalla?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear grups de subscriptors

per Cristina Aguilera Porras -
Hola Mònica, bon dia

mira, per arribar a aquesta pantalla des de Tauler, opcions, email subscribers, trio un usuari i en edita em deixa triar grups de subscriptors, que he hagut de crear abans amb un usuari prova. Però el que jo volia demanar, i veig que m'he explicat fatals, que en el giny que hi ha a la capçalera al subscriptor no li permet triar grup de subscripció. Clar, no t'he sentit que jo el pugui modificar, si no tinc clar què vol exactament, i en cap moment el giny li demana que es defineixi. Caldria que el subscriptor pugui demanar a quines notícies o articles es vol subscriure, per no acabar reben tantes modificacions d'articles que no l'interessen que s'acabi donant de baixa del servei.

No sé si ara he estat un xic més clara...

L'adreça del nostre nodes és: http://serveiseducatius.xtec.cat/vallesoccidental3/

Gràcies i disculpa les molèsties.


Cris Aguilera


En resposta a Cristina Aguilera Porras

Re: Crear grups de subscriptors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cris,
ara ho he entès.

El comportament d'aquesta extensió és aquest, no és que l'usuari triï a on es vol subscriure si no que al giny que vosaltres afegiu li trieu un grup de subscripció i és aquest on queda subscrit. Si és portada, doncs portada... si vol subscriure's a articles d'altres categories on heu posat el giny ho haurà de fer manualment a cada grup. Això sí, sempre podrà revocar la subscripció des dels correus que reben.

No se si m'he explicat massa bé, aquesta extensió és de les complicades.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear grups de subscriptors

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

No sé si pot ajudar però jo he fet el següent:

  1. He generat un grup de subscripció on he definit que rebrà comunicats de Portada i el del curs en qüestió
  2. He inclòs el giny en la pàgina del curs
  3. He demanat a les famílies que es subscriguin

I m'ha funcionat. És més, si una família té dos fills/es en cursos diferents rep el comunicat de cada fill de forma separada.

No sé si pot servir i si m'he explicat prou. Sort i a disposar!