Dubte subscripcions

Dubte subscripcions

per CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Nombre de respostes: 4
Hola companyes i companys.


He estat seguint el videotutorial dels EMailsubscribers i crec que faig alguna cosa malament. 

La meva intenció no és afegir, tal com fa el tutorial, un giny a la portada perquè les famílies rebin tots els articles que es publiquen a la portada. 


El que habia pensat fer és posar un giny diferent a cada categoria (a 1r, a 2n, a 3r...) i després enviar un correu informatiu a les famílies informant que ja es poden subscriure a la categoria del seu fill/a per poder rebre notificacions cada vegada que es publiqui un article de la seva classe.


He fet un d'exemple amb la categoria de 1r: http://agora.xtec.cat/escolacanserra/categoria/primaria/1r/ He fet una prova amb un parell de correus meus personals, i no m'arriba el correu de confirmació, en canvi sí que apareix a "Email Subscribers", tot i que pendent de confirmació. 


Dubte. Quan afegeixo el giny a la categoria de 1r, a "grups de subscriptors", segons el video, s'ha de posar portada, però jo no vull que les famílies rebin notificacions de portada, vull que rebin només les notificacions de la categoria "1r". Potser no em funciona perquè el grup "1r" de subscriptors encara no està creat? He intentat crear-lo anteriorment, però només em deixa fer-ho quan faig una càrrega massiva...

Gràcies pel cop de mà, vaig força perdut. 

En resposta a CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Dubte subscripcions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Christian,

He fet un d'exemple amb la categoria de 1r: http://agora.xtec.cat/escolacanserra/categoria/primaria/1r/ He fet una prova amb un parell de correus meus personals, i no m'arriba el correu de confirmació, en canvi sí que apareix a "Email Subscribers", tot i que pendent de confirmació.

Segurament us ha funcionat perquè durant el cap de setmana i part del matí d'ahir van haver problemes amb l'enviament de correu, si feu la prova ara, us hauria de funcionar l'enviament tant d'articles nous com de confirmació de la subscripció. Recordeu que també heu de configurar la notificació de publicacions, podeu veure un exemple en aquest enllaç de l'espai d'exemple que es regenera (https://agora.xtec.cat/formacio/primaria/wp-admin/admin.php?page=es-notification).

Dubte. Quan afegeixo el giny a la categoria de 1r, a "grups de subscriptors", segons el video, s'ha de posar portada, però jo no vull que les famílies rebin notificacions de portada, vull que rebin només les notificacions de la categoria "1r". Potser no em funciona perquè el grup "1r" de subscriptors encara no està creat? He intentat crear-lo anteriorment, però només em deixa fer-ho quan faig una càrrega massiva...

Els grups es poden crear de dues maneres, fent la càrrega massiva com dius, o bé afegint un usuari nou. El sistema és una mica estrany però és el seu funcionament per defecte.

Pel que fa a posar el giny subscripcions et recomanem que en comptes d'afegir-lo de forma individual com has fet ara, facis servir l'apartat Subscripció de correu del giny Grup-Classe. Necessiteu crear tant els grups com les notificacions per tal que funcioni.


Podeu trobar més informació sobre aquesta extensió en aquest enllaç: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=1741&mode=entry&hook=2501


Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Dubte subscripcions

per CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Ho sento.

Continuo sense aconseguir-ho. Ho he intentat fer classe per classe, amb el giny de Grup-classe com m'heu aconsellat (havent creat primer els corresponents grups de subscriptors) i no em surt al desplegable... Adjunto captura.


Moltes gràcies pel cop de mà. 

Fitxer adjunt no em surten els cursos.jpg
En resposta a CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Dubte subscripcions

per JOSE PABLO SAURA AGEL -

Hola Christian,

Sembla com si no haguessis creat la Notificació de Publicacions. Si l'haguessis creada, al editar-la t'hauria de sortir alguna cosa semblant a això:


Si has creat el grup de subscriptors, només has de triar una plantilla i seleccionar la categoria. Un cop fet això, l'opció se't mostrarà al giny del grup-classe.