Problemes amb el calendari de google

Problemes amb el calendari de google

per LLUIS COLAS BERENGUER -
Nombre de respostes: 4

Bon dia, 


estic posant al dia la web de l'escola amb nodes. Fins ara teníem la web amb agora intraweb i estem fent el canvi . La web és http://agora.xtec.cat/escolalavilapalamos

Tinc un problema amb el google calendar. L'he enllaçat amb un calendari de google creat amb l'usuari xtec de l'escola i em dóna un problema. No sé exactament què hi passa. No em surten els esdeveniments que hi poso. Em surt: error i no acabo de veure l'error. 


Gràcies



En resposta a LLUIS COLAS BERENGUER

Re: Problemes amb el calendari de google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lluís,

t'hauries d'assegurar que el calendari és públic:

Els paràmetres han de ser iguals als de la imatge.

Si no és això revisa bé que el ID que has copiat és del tot correcte.


Fins ara,

Mònica

En resposta a LLUIS COLAS BERENGUER

Re: Problemes amb el calendari de google

per Artur J. Tallada Cervera -

Hola,

jo em trobo amb el mateix problema. Es tracta d'un calendari que ja estava en funcionament des del gener passat i que va funcionar bé fins a final de curs.

Ara, sense haver fet cap modificació de configuració ni res, veig que no carrega els esdeveniments que li marquem d'aquí a unes setmanes. En canvi si que va ensenyant els esdeveniments del curs passat ..... no sé què deu estar passant ....

SI ho voleu veure:

http://serveiseducatius.xtec.cat/baixebre/

Carrega els esdeveniments del mes del maig passat, però un esdeveniment per al 29/09 no es veu ....


Artur Tallada

En resposta a Artur J. Tallada Cervera

Re: Problemes amb el calendari de google

per Artur J. Tallada Cervera -

Hola de nou,

he tornat a reconfigurar el calendari de nou i ara sembla que ja funciona correctament ... bé .... ara mostra els esdeveniments futurs però no els del curs passat ..... alguna cosa no va del tot bé, però millor així que al revès.

Artur

En resposta a Artur J. Tallada Cervera

Re: Problemes amb el calendari de google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Artur,

si has configurat el calendari de nou és normal que no et mostri els esdeveniments del curs passat ja que a configuració per defecte és que mostri 1 mes enrere.

Tens encara el calendari que no funciona? Si ens passes l'URL d'accés directe ho revisem a veure on pot estar el problema.

Fins ara,

Mònica