Contrasenya alumnes

Contrasenya alumnes

per MIRIAM MARTINEZ FLORES -
Nombre de respostes: 6

Bon dia, sóc Miriam Martínez, secretària de l'INS Fonts del Glorieta i administradora del Moodle. Aquest any hem començat a utilitzar Àgora i tinc un problema:

he pogut carregar tots els alumnes amb la contrasenya i hem surten tots si vaig a usuaris però quan un alumne va a entrar amb les credencials noves no el reconeix. No sé si he fet malament algun pas. Em podeu ajudar?

En resposta a MIRIAM MARTINEZ FLORES

Re: Contrasenya alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Miriam,

ens podries passar l'URL del vostre Moodle i dir-nos algun alumne en concret que no pugui accedir?

A més, si heu carregat els alumnes amb un CSV, ens el podeu enviar a agora@xtec.cat per revisar-lo?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya alumnes

per MONTSERRAT GELIS BOSCH -

hola,

A mi em passa el mateix amb tots els alumnes nous que he  introduït, àgora els ha acceptat però quan volen entrar no els deixa.

Jo, com administradora, he modificat la contrasenya  d'un alumne i després ja ha pogut entrar. Sabeu com ho puc fer per no haver de modificar les contrasenyes de tots una per una?

Moltes gràcies!

Montse

En resposta a MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: Contrasenya alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

tal com li comentava a la Miriam necessitem més dades per poder investigar:

Ens podries passar l'URL del vostre Moodle i dir-nos algun alumne en concret que no pugui accedir?

A més, si heu carregat els alumnes amb un CSV, ens el podeu enviar a agora@xtec.cat per revisar-lo?

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya alumnes

per MONTSERRAT GELIS BOSCH -

El nostre moodle és aquest: http://agora.xtec.cat/iesmontsacopa/moodle/

Us passo els fitxers amb totes les dades al correu que m'heu indicat.

Moltes gràcies!

Montse



En resposta a MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: Contrasenya alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola MOntse,

hem tornat a carregar els usuaris dient-li que actualitzi la contrasenya amb el fitxer. Hem triat aquesta paràmetres:



Comproveu ara si funcionen tots però en principi ara haurien de poder entrat tos amb els dades dels fulls de càlcul.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya alumnes

per MONTSERRAT GELIS BOSCH -

D'acord!!!

Ara ho he vist, no sé el que ha passat però al generar el document per pujar al moodle ha canviat totes les contrasenyes que s'havia assignat inicialment.

Moltes gràcies!

Montse