No puc afegir usuaris.

No puc afegir usuaris.

per Lleonard Pau Garcia Llop -
Nombre de respostes: 3

Tinc un full de càlcul preparat però el CSV no l'admet.

He agafat els vostres arxius CSV però hi ha un error en la primera fila:

Hi ha algú que tingui un CSV importable que funcioni?


En resposta a Lleonard Pau Garcia Llop

Re: No puc afegir usuaris.

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lleonard, 

Ens pots enviar el CSV que vols importar a agora@xtec.cat per veure on està l'error? 

Fins ara,

Mònica 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

No puc afegir usuaris. Ara ja sí

per Lleonard Pau Garcia Llop -
Hola:
Ja ho vaig aconseguir.
Rebutjava usar el "CSV entre comes", perqué buscava el "CSV entre punts i comes" i per això utilitzava el CSV(DOS).
Sóc en nou gestor a Pi del Burgar. De fet no ho he treballat mai des de dins.
Nous problemes i duptes:

1.- Per facilitar que els professors podessin incorporar els alumnes, volia afegir el camp CURS, GRUP I TUTORIA però el CSV no admet aquest noms de camp (nivell, curs tutoria). Ho he deixat en group1,group2 i group3. Però no sé com donar-li tractament.

2.- Finalment vaig crear una carpeta CURS, GRUP I TUTORIA que apareix vaig de tot. En el moment final de fer la incorporació amb *.csv s'emplena i a la fitxa de cada alumne surten aquests camps. Per incorporar a una assignatura no sé com es fa el filtratge d'aquests camps.

3. He tingut que fer correccions ja que el nom d'usuari o email tipus   umbert.le no admet items de 2 caràcters. i sembla ser que items de més de 15 caràcters tampoc.  Per això em dona errors. Quins són els límits?

4.- No sé trobar una instrucció de EXCEL que deixi les cel·les sense ; de forma que no calgués reeditar amb el bloc de notes per eliminar els ; sobrants i desar com UTF-8. Ara per ara crec que no es pot fer, si a la cel·la existeix una fórmula, encara que no mostri res, hi ha quelcom i en format CSV reserva un punt i coma. Potser amb macros es pot fer però no és important ara.

Si em vols fer alguna recomanació. Ben rebuda serà.

Gràcies


(Editat per Mònica Grau Prieto (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dilluns, 12 setembre 2016, 21:23)

En resposta a Lleonard Pau Garcia Llop

Re: No puc afegir usuaris. Ara ja sí

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lleonard,

crec que el teu problema quedaria resolt fent servir les cohorts per inscriure l'alumnat al curs. Pots trobar més informació a l'enllaç següent: 

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1584

Hem tret el fitxer del teu missatge ja que conté les dades d'accés de l'alumnat al vostre Moodle. En un futur, si ens heu de fer arribar un fitxer d'aquest tipus millor fer-ho a través del correu electrònic agora@xtec.cat tal com et comentava al primer missatge.

Fins ara,

Mònica