Com fixar preferències en crear un usuari nou

Com fixar preferències en crear un usuari nou

per Joan Gomez Ridorsa -
Nombre de respostes: 4

Estic creant un usuari nou de moodle manualment i no veig on assignar-li les preferències:

1. Idioma preferit

2. preferències de fòrum

Fa temps li podia crear des de la matexa pantalla: Administrador del lloc\Usuaris\Comptes\Afegeix un usuari nou.

Em podeu dir on he de posar aquests valors?

Gràcies,


En resposta a Joan Gomez Ridorsa

Re: Com fixar preferències en crear un usuari nou

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juan Manuel,

ara quan es crea un usuari nou agafa els paràmetres per defecte definits, no cal triar-los cada vegada.

En el cas de l'idioma agafa l'idioma per defecte del lloc que es defineix a Administració del lloc | Idioma | Paràmetres d'idioma -> "Idioma per defecte".

Pel que fa als paràmetres dels fòrums podràs definir-los a Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Preferències per defecte de l'usuari.

Tal com passava abans, un cop entra l'usuari al seu perfil pot modificar aquests paràmetres anant a Preferències.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com fixar preferències en crear un usuari nou

per Joan Gomez Ridorsa -

Mònica,

Disculpa'm, però no sé trobar cap de les opcions que dius sota el menú Administració de lloc entrant amb el meu compte gestor.

He provat a entrar amb el compte Admin i em surt una pantalla dient: "Hi ha connectors que requereixen la vostra atenció", uns 21. T'adjunto una captura de pantalla. 

He d'acceptar la modificació de la base de dades del botó del final de la pàgina?

Per accedir a les opcions per defecte ho he de fer amb el compte Admin? Si no és el cas com ho he de fer per veure-les des del meu compte jgridors?

Gràcies,

Joan

En resposta a Joan Gomez Ridorsa

Re: Com fixar preferències en crear un usuari nou

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joan,

per accedir a aquesta paràmetres ho has de fer amb el compte d'administrador.

Això dels connectors que necessiten de la vostra atenció és perquè ahir es va fer una actualització d'Àgora i, si hi accediu abans que el sistema s'hagi actualitzat de forma automàtica (triga unes hores a fer-se a tots els centres) us surt aquesta pantalla. Només cal desar els canvis i ja entrareu amb normalitat.

Fins ara,

Mònica