Càrrega d'usuaris de Google en bloc

Càrrega d'usuaris de Google en bloc

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 4

Hola, vull incloure de cop tot l'alumnat amb el perfil de subscriptor. Si faig servir la càrrega masiva amb arxiu CSV hem demana que introdueixi el contrasenya però donat que tot l'alummnat té un correu de GoogleApps i per tant es poden identificar per Google com ho haig de fer?


Gràcies

En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Càrrega d'usuaris de Google en bloc

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Agustí,

hauries de configurar l'accés al vostre Nodes amb Google. Ho trobareu explicat en aquest enllaç: Validació d'usuaris amb Google

Un cop els usuaris accedeixin amb el seu usuari i contrasenya de Google tindran rol subscriptor.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Càrrega d'usuaris de Google en bloc

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

Segurament no m'he explicat bé. Ja tinc configurat l'accés amb Google ja que tot l'alumnat té compte amb GoogleApps. Jo el que vull és incloure'ls tots de cop, és a dir que no ho fcin ells/es, i també les famílies (aquestes ja ho tinc clar, ja que construeixo un arxiu CSV i ja està)

Gràcies

En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Càrrega d'usuaris de Google en bloc

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Agustí, 

Tal com diu la Mónica, no cal donar d'alta usuaris si teniu Google Apps per educació. De fet, és recomanable no pujar els usuaris via CSV perquè els usuaris creats amb el CSV seran usuaris locals i tot i que després WordPress relaciona els usuaris (amb els de Google quan l'usuari fa login via Google), és un pas innecessari que pot portar algun tipus de complicació més endavant. Resumint, si ja tens els alumnes a Google Apps, només han de fer login una vegada i quedaran automàticament registrats a Nodes. 

Salutacions,
Xavi